Pozycjonowana może być strona główna, lub też podstrony, wszystko w zależności od tematyki, charakteru, budowy strony, oraz efektów jakie będziemy chcieli osiągnąć.
Optymalizacja
Meta tagi Title oraz Description odpowiadają za to jak nasza strona prezentuje się w wynikach wyszukiwania. Ponieważ po osiągnięciu TOP10, trzeba będzie odpowiednio zaprezentować się na tle konkurencji, dlatego też należy zadbać o tytuł strony, jak również o wyświetlający się pod nią opis. Odpowiednio je dobierając, mamy większe szanse na zdobycie klienta niż strony konkurencyjne. Warto również zauważyć, że Google często pobiera opis z treści strony, zatem warto skupić się także na odpowiedniej, tematycznej treści naszej strony głównej i podstron.
Treść strony
Przykładowo w przypadku sklepów internetowych, gdzie mamy wiele produktów, unikalny opis produktu, z pojawiającymi się słowami kluczowymi sprawi, iż podstrony „same” wchodzą na wysokie pozycje. Naturalnie podobna sytuacja będzie w przypadku wizytówek firm, i przykładowo podstron z opisem świadczonych usług.
Oczywiście nie zawsze zmiana tekstu jest konieczna, ale w niektórych przypadkach, można pewne elementy dopracować. Możemy doradzić jak wykonać treść, lub wykonać ją sami. Posiadamy doświadczenie w copywritingu, czasem klienci mają problem z odpowiednim przygotowaniem tekstu na stronę, niekiedy opisy można zmienić, rozbudować, lepiej opisać towary czy usługi. Można przygotować je uwzględniając:
- unikalność tekstu
- tematykę, podkreślenie najważniejszych aspektów oferty
- nasycenie słowami kluczowymi
- optymalizację pod względem wyglądu w wynikach wyszukiwania
- prawa autorskie
Optymalizacja strony może dotyczyć także pewnych aspektów technicznych, budowy strony, struktury, czy nazewnictwa podstron. W tym przypadku chętnie korzystamy z narzędzi Google takich jak Page Speed Insights, które pomagają w identyfikacji potencjalnych problemów. Obecnie twórcy stron internetowych świadomi są konieczności tworzenia stron zgodnie z wytycznymi Google, jednak jak pokazuje doświadczenie, wiele aspektów można dopracować, dlatego optymalizacja będzie istotną częścią pracy.
Dodatkowo:
- klient zawsze kontaktuje się bezpośrednio ze specjalistą SEO, a nie działem obsługi klienta
- stała opieka nad stroną ze strony specjalisty, stały monitoring fraz, łatwy kontakt
- proponujemy przejrzystą umowę, przed podpisaniem, przesyłamy klientowi wzór, jeżeli zachodzi potrzeba, można ją dostosować do indywidualnych wymagań klienta
- klient otrzymuje raporty z pozycji strony, z niezależnego systemu sprawdzania pozycji
- porady dotyczące optymalizacji
- inne indywidualne pomysły związane ze zwiększeniem ruchu na stronie
Wystawiamy F.VAT
Kontakt:
http://websy.pl
email: kontakt@websy. pl
gg: 8288255
tel. 697-715-522